Netiserv

Monitoring ogródka

Oferuję Państwu kompleksową usługę instalacji kamery lub kamer monitoringu na Państwa ogródku działkowym.

Jak to działa?

Rozwiązanie, które proponuję, polega na instalacji kamery lub systemu kamer, które działają w oparciu o łączność telefonii komórkowej. Kamery połączone są z centralnym punktem na Państwa ogródku (routerem) za pomocą łącz kablowych lub za pośrednictwem łącza bezprzewodowego (WiFi), a sam router łączy się z Internetem poprzez sieć telefonii komórkowej. Obraz z kamer(y) jest w czasie rzeczywistym przesyłany za pośrednictwem sieci komórkowej do Państwa telefonu komórkowego lub innego urządzenia mobilnego umożliwiając tym samym podgląd ogródka w dowolnym momencie, miejscu i czasie. Dodatkowo obraz z kamer może być zapisywany na karcie pamięci lub chmurze, a następnie odtwarzany. Dodatkowo możecie Państwo otrzymywać na swój telefon powiadomienia o wykryciu przez kamerę ruchu, a nawet ustawić przedział czasowy, w jakim to powiadomienie ma przychodzić. Podgląd z monitoringu jest możliwy także w nocy dzięki wyposażeniu kamer w diody podczerweni.

Dodatkowym “gratisem” w przypadku zastosowania routera bezprzewodowego jest fakt, że działa on nie tylko do kamer, ale jest także pełnoprawnym punktem WiFi, które wielu z nas ma chociażby w swoich mieszkaniach, tak więc oprócz monitoringu wzbogacą się Państwo także o WiFi na swoim ogródku, z którego będziecie mogli korzystać zarówno Wy, jak i Wasi goście!

Z czego składa się zestaw i jaki jest koszt montażu i urządzeń?

Koszt jest zależny od ilości kamer, które chcemy wykorzystać do monitorowania ogródka i składa się na niego koszt jednorazowy koszt zakupu urządzeń (router i kamery) oraz robocizna. Jeżeli bylibyście Państwo zainteresowani składowaniem nagrań w chmurze, to jest to dodatkowo płatna (od 14,99 zł/miesiąc) i jest to usługa realizowana przez producenta kamery, jednakże jest ona funkcją opcjonalną i nie jest wymagana do działania kamery i samego monitoringu.

Koszt instalacji wyjściowej, zawierający router LTE, jedną kamerę 3 MPix z funkcją widzenia nocnego i wykrywania ruchu, kartę pamięci, elementy montażowe oraz robociznę to 700 zł brutto i jest koszt jednorazowy, tzn. nie ma potem żadnych dodatkowych abonamentów czy opłat utrzymaniowych. Dodatkowo zostaniecie Państwo przeszkoleni z obsługi aplikacji na telefonie tak, aby natychmiast po uruchomieniu systemu mogli Państwo rozpocząć korzystanie ze swojego monitoringu. W proponowanym rozwiązaniu oferuję urządzenia produkcji TP-Link, a więc firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, a konkretne wybrane przeze mnie modele, zarówno kamery jak i routera stosuję z powodzeniem także prywatnie, stąd z czystym sumieniem proponuję je także Państwu. Koszt, który poniesiecie Państwo na wstępie szybko się zwróci w porównaniu do innych ofert na rynku, ponieważ nie płacicie już Państwo potem żadnych abonamentów za urządzenia, gdyż stają się one Państwa własnością po opłaceniu faktury za montaż monitoringu. Oczywiście wszystkie urządzenia są nowe i objęte 2-letnią gwarancją.

Jeżeli chcieliby Państwo w późniejszym czasie rozszerzyć system o kolejne kamery, wystarczy zlecić to mnie – zakupię, dostarczę, zamontuję i skonfiguruję je dla Państwa. Koszt każdego kolejnego punktu to 400 zł brutto i zawiera kompletną usługę (elementy montażowe, robocizna) wraz z kamerą.

Co z kosztem przesyłu danych komórkowych?

Jedyny koszt, jaki potem Państwo poniesiecie w trakcie eksploatacji, jest związany z przesyłem danych komórkowych z routera do Państwa telefonu komórkowego i zależy tak naprawdę od tęgo, jak często będziecie Państwo łączyć się z kamerą oraz od posiadanej taryfy. Warto jednak mieć na uwadze, że koszt przesłanych danych jest niski, średnio przy uruchomionych powiadomieniach o wykryciu ruchu i 1 kamerze monitoringu oraz ustawionej maksymalnej jakości przesyłanego obrazu, ilość zużytych danych przy codziennym łączeniu kamery na paręnaście sekund, nie przekracza przeważnie ok. 10 zł / miesiąc, a jeżeli łączenie z kamerą będzie się odbywać rzadziej, może być jeszcze niższy.

Jeżeli Państwo nie macie rozeznania w kwestii usług komórkowych, nie musicie się obawiać – pomogę także i w tej kwestii.

Jakie są terminy realizacji?

Terminy ustalam każdorazowo w sposób indywidualny.

Jakie są sposoby płatności?

Rozliczenie odbywa się w oparciu o fakturę VAT z terminem płatności 7 dni lub na miejscu po wykonaniu usługi poprzez płatność kartą.

Dodatkowe pytania?

Jeżeli jeszcze coś jest dla Państwa niejasne, zachęcam do kontaktu pod numerem telefonu 694 709 425, poprzez email: przemek@netiserv.pl, WhatsApp: 694 709 425 lub komunikator Messenger – postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości.